تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 17:20
کد خبر : 232231

فیلم دیوید

دانلود زیرنویس فیلم David 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم David 2020 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم David 2020 فیلم دیوید یک فیلم کوتاه کمدی درام آمریکایی به کارگردانی زک وودز...

دانلود زیرنویس فیلم David 2020 فیلم دیوید یک فیلم کوتاه کمدی درام آمریکایی به کارگردانی زک وودز و نویسندگی وودز و براندون گاردنر است. ویل فرل، ویلیام جکسون هارپر و فرد هچینگر بازیگران آن هستند. این به تلاش های یک درمانگر برای متعادل کردن روابط بین پسر کشتی گیرش و بیمار خودکشی اش که هر دو دیوید نام دارد مربوط می شود. این توسط شرکت بین المللی تولید و توزیع Salaud Morisset در سراسر جهان توزیع می شود.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم David 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم David 2020 دیوید پس از داشتن افکار خودکشی با درمانگر خود تماس می گیرد تا یک قرار ملاقات بگذارد. همانطور که در وسط جلسه هستند، مرد جوانی با لباس کشتی می دود و به پنجره می کوبد. درمانگر به دیوید می‌گوید که او را نادیده بگیرد، اما مرد جوان وارد می‌شود. معلوم می‌شود که مرد جوان که دیوید نیز نام دارد، پسر درمانگر است و در حال آماده شدن برای مسابقه‌ای که قرار است با “جانوری” به نام اندی دوان داشته باشد. قرار بود درمانگر شرکت کند، اما او تصمیم گرفت به نفع کمک به دیوید آن را به تعویق بیندازد. علیرغم اینکه دیوید می‌گوید به تعویق انداختن جلسه اشکالی ندارد، درمانگر اصرار دارد که بماند و دیوید جوان برود. پدر و پسر در مورد رابطه خود و اصرار درمانگر مبنی بر اینکه مشکل دیوید مهمتر است، با وجود اینکه دیوید بیشتر و بیشتر از این موقعیت جدا می شود، با هم بحث می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم دیوید ۲۰۲۰ وقتی دیوید جوان ادعا می‌کند که بورسیه کشتی‌گیر را دریافت می‌کند، درمانگر به او می‌گوید که این بورسیه را نخواهد گرفت، زیرا به سختی تیم را ساخته است، در نتیجه دعوای کوتاهی رخ می‌دهد و دیوید جوان به او می‌گوید که پدر خوبی نیست. درمانگر به او می گوید که پس گرفتن چیزهایی که گفته شده دشوار است و دیوید جوان گریه می کند. دیوید که با دیوید جوان همدردی می کند، بالا می رود و او را در آغوش می گیرد. بعداً، دیوید جوان با اندی دوان کشتی گرفت و تقریباً بلافاصله بازنده شد. در حالی که از جایش برمی‌خیزد، به جمعیت نگاه می‌کند تا پدرش و دیوید را ببیند، که ایستاده‌اند و تلاش او را تشویق می‌کنند، به دیدن او آمده‌اند و لبخند می‌زنند.

زیرنویس فیلم David 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس David 2020 این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ انجام داد. این فیلم ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ در ماه مه ۲۰۲۰ اکران جهانی شود، پیش از لغو آن به دلیل همه گیر COVID-19. همچنین قرار بود قبل از لغو در جشنواره فیلم تلوراید در سپتامبر ۲۰۲۰ نمایش داده شود. در ۱ دسامبر ۲۰۲۱ در کانال YouTube Team Coco منتشر شد.

زیرنویس  David 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم دیوید ۲۰۲۰ این اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۰ در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ داشت. این تنها فیلم کوتاه آمریکایی بود که برای جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ انتخاب شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn