تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 19:41
کد خبر : 233589

دانلود فیلم I Spit on Your Grave 2010 – دانلود فیلم

دانلود فیلم I Spit on Your Grave 2010 – دانلود فیلم
دانلود فیلم I Spit on Your Grave 2010 یک فیلم ترسناک تجاوز و انتقام جویی آمریکایی بازسازی فیلم کالت جنجالی به همین نام...

دانلود فیلم I Spit on Your Grave 2010 یک فیلم ترسناک تجاوز و انتقام جویی آمریکایی بازسازی فیلم کالت جنجالی به همین نام (با نام اصلی روز زن) محصول ۱۹۷۸ است. آن را استیون آر. مونرو کارگردانی کرد و استوارت مورس آن را بر اساس فیلمنامه میر زارچی کارگردان/نویسنده فیلم اصلی نوشت و سارا باتلر، جف برانسون، دانیل فرانزی، رادنی ایستمن، چاد لیندبرگ، تریسی والتر و اندرو هاوارد در آن ایفای نقش کردند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم I Spit on Your Grave 2010 – دانلود فیلم

دانلود I Spit on Your Grave 2010 این توسط CineTel توزیع شد و توسط رئیس و مدیر عامل شرکت، Paul Hertzberg تولید شد. لیزا هنسن، جف کلاین، آلن اوستروف، گری نیدل و میر زارچی (کارگردان فیلم اصلی) به عنوان تهیه کنندگان اجرایی حضور داشتند. عکاسی اصلی در ۲ نوامبر ۲۰۰۹ با فیلمبرداری لوکیشن در لوئیزیانا آغاز شد.

دانلود فیلم به گورت تف می‌کنم ۲۰۱۰ اولین نمایش خود را در آخر هفته تگزاس Frightmare در ۱ می ۲۰۱۰ داشت و در ۸ اکتبر ۲۰۱۰ توسط Anchor Bay در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد و با بودجه ۲ میلیون دلاری ۵۷۲۸۰۹ دلار فروخت.

دانلود  I Spit on Your Grave 2010 – دانلود فیلم

فیلم I Spit on Your Grave 2010 جنیفر هیلز رمان نویس از شهر نیویورک به لوئیزیانا سفر می کند تا در خلوت بر روی کتاب بعدی خود کار کند. متصدی پمپ بنزین، جانی میلر، هنگامی که گم می شود به او راهنمایی می کند تا به کابین اجاره ای خود برود. او با تلاش برای معاشقه با او، خود را خجالت زده می کند. هنگامی که لوله کشی کابین مسدود می شود، توسط متیو دانکن، یک لوله کش لکنت زبان با ناتوانی ذهنی، آن را تعمیر می کند. او با یک بوسه ناگهانی سپاسگزاری به او پاداش می دهد. متیو به جانی و دوستانش اندی چیرنسکی و استنلی وودز درباره اتفاقی که با جنیفر افتاد می گوید. جانی که بعد از حادثه پمپ بنزین روحیه‌اش کبود شده بود، به این نتیجه می‌رسد که جنیفر اسنوب است و باید به او «درسی» داده شود.

دانلود به گورت تف می‌کنم ۲۰۱۰ در آن شب، چهار مرد مخفیانه به داخل کابین می روند تا او را مورد تمسخر و تعرض قرار دهند، اگرچه متیو از شرکت در آن امتناع می کند. او به جنگل فرار می کند و با کلانتر محلی، استورچ، و ارل، صاحب کابین برخورد می کند. استورچ جنیفر را به کابین برمی گرداند، اما وقتی مواد مخدر و الکل او را می یابد، در داستان او تردید ایجاد می کند. پس از بازگشت جانی، متیو، اندی و استنلی، هر پنج مرد به او تجاوز گروهی کردند، از جمله متیو که ابتدا تمایلی نداشت. استنلی همه چیز را با دوربین فیلمبرداری خود ضبط می کند. سپس استورچ به صورت مقعدی به جنیفر تجاوز می کند. پس از آن، درست زمانی که استورچ می خواهد به او شلیک کند، یک جنیفر برهنه و تحقیر شده برای فرار به داخل رودخانه می افتد.

 فیلم I Spit on Your Grave 2010 – دانلود فیلم

 فیلم به گورت تف می‌کنم ۲۰۱۰ واکنش انتقادی به فیلم عموماً منفی بوده است، با امتیاز ۳۱% در Rotten Tomatoes بر اساس ۶۲ نقد و اجماع آن را صرفاً به عنوان “استثماری خوب که هدف و فایده کمتری نسبت به سال ۱۹۷۸ دارد” عنوان می کند. در متاکریتیک، این فیلم بر اساس ۱۴ منتقد، امتیاز ۲۷ را به خود اختصاص داد که نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً نامطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn