تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 16:53
کد خبر : 232221

فیلم عشق، تقسیم شده

دانلود زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 فیلم عشق، تقسیم شده یک فیلم کمدی رمانتیک اسپانیایی به کارگردانی پاتریشیا فونت...

دانلود زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 فیلم عشق، تقسیم شده یک فیلم کمدی رمانتیک اسپانیایی به کارگردانی پاتریشیا فونت و نویسندگی مارتا سانچز با بازی آیتانا اوکانا و فرناندو گولار است. این بازسازی فیلم فرانسوی Blind Date محصول ۲۰۱۵ بر اساس داستانی اصلی از لیلو فوگلی است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 به محض نقل مکان به یک آپارتمان جدید، والنتینا پیانیست با همسایه دیوار بعدی خود و سازنده بازی دیوید درگیر می شود زیرا او سر و صدای زیادی ایجاد می کند و دیوید گوشه گیر و عبوس نیاز به سکوت برای کار خود دارد. اما آنها یک سازش پیدا خواهند کرد و عشق راهی پیدا خواهد کرد.

دانلود زیرنویس فیلم عشق، تقسیم شده ۲۰۲۴ این فیلم که در اصل با عنوان کاری Tras la pared (ترجمه «پشت دیوار») شناخته می‌شود و توسط مارتا سانچز نوشته شده است، بازسازی فیلم کمدی فرانسوی Un peu, beaucoup, aveuglément! با نام مستعار Blind Date است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم محصول Tripictures، Second Gen Pictures و Blind Date Productions است. فیلمبرداری در مه ۲۰۲۲ آغاز شد. مکان های فیلمبرداری شامل لاتینا (مادرید) بود. این فیلم بعداً به Pared con pared (ترجمه «دیوار به دیوار») تغییر نام داد.

زیرنویس فیلم Love, Divided 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Love, Divided 2024 از El Periódico de Catalunya به این فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت که اگرچه «پیش‌گیری داستان قابل پیش‌بینی است و دیالوگ‌ها اغلب شرم‌آور هستند»، پیش‌فرض «جذابیت» دارد، کارگردانی فونت «بیش از درستی» است. و آیتانا زیربنای فیلم “بدون مشکل ظاهری” است.

زیرنویس فیلم عشق، تقسیم شده ۲۰۲۴ لیز کوکان از سایت Decider.com به فیلم توصیه مثبتی داد و آن را «جواهری پنهان، یک فانتزی عاشقانه که گسترده و جذاب است، نه چندان سنگین بر روی مضحک یا هویت‌های اشتباه، و نت‌های درست» است.

زیرنویس  Love, Divided 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس عشق، تقسیم شده ۲۰۲۴ Enid Román Almansa به این فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و آن را “گامی کوچک برای آیتانا، موفقیت بزرگی برای نتفلیکس” در حکم دانست.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn