تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 19:52
کد خبر : 233593

فیلم ماتیلدا

دانلود فیلم Matilda 1996 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Matilda 1996 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Matilda 1996 فیلم ماتیلدا یک فیلم کمدی فانتزی آمریکایی به کارگردانی دنی دویتو بر اساس فیلمنامه ای از نیکلاس کازان...

دانلود فیلم Matilda 1996 فیلم ماتیلدا یک فیلم کمدی فانتزی آمریکایی به کارگردانی دنی دویتو بر اساس فیلمنامه ای از نیکلاس کازان و رابین سویکورد است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته رولد دال در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. در این فیلم مارا ویلسون به عنوان شخصیت اصلی، با خود دی ویتو (که نقش دوگانه را به عنوان راوی نیز ایفا کرد)، ریا پرلمن، امبت دیویدتز و پم فریس در نقش های فرعی بازی می کنند. داستان بر روی یک کودک اعجوبه عنوان می شود که توانایی های روانی را توسعه می دهد و از آنها برای برخورد با خانواده بدنام و مدیر مستبد مدرسه اش استفاده می کند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Matilda 1996 – دانلود فیلم

دانلود Matilda 1996 نابغه شش ساله ماتیلدا ورم وود مورد بی توجهی و بدرفتاری پدر فروشنده ماشینش هری و مادر زینیا و برادر بزرگترش مایکل قرار می گیرد. باهوش و مستقل، او آرامش را در کتاب های کتابخانه عمومی می یابد. وقتی والدین ماتیلدا از ثبت نام او در مدرسه امتناع می ورزند، او سفید کننده را در تونیک موهای پدرش می ریزد و کلاه او را به سر او می چسباند. هری ماتیلدا را در حال خواندن موبی دیک می گیرد، آن را پاره می کند و او را مجبور می کند تا برنامه های بازی را از تلویزیون تماشا کند. ماتیلدا به طور فزاینده ای عصبانی می شود تا زمانی که تلویزیون منفجر شود.

دانلود فیلم ماتیلدا ۱۹۹۶ هری در ازای پذیرش ماتیلدا به عنوان دانش آموز، ماشینی را به خانم آگاتا ترانچبول، مدیر مستبد مدرسه ابتدایی کرانچم هال می فروشد. سایر دانش‌آموزان به ماتیلدا در مورد روش‌های انضباطی توهین‌آمیز ترانچبول، که شامل پرتاب کردن دانش‌آموزان از پنجره به بیرون و حبس کردن آنها در “چوکی” مانند دخترانه آهنین است، هشدار می‌دهند. معلم ماتیلدا، خانم جنیفر هانی، متوجه سهولت پاسخ دادن ماتیلدا به سوالات ضرب در دبیرستان می شود و از ماتیلدا درخواست می کند که به کلاس بالاتر منتقل شود، اما ترانچبول قبول نمی کند. افسنطین ها نیز علاقه ای ندارند. ترانچبول تمام مدرسه را وادار می کند تا شاگردش بروس بوگتروتر را مجبور به خوردن یک کیک شکلاتی بزرگ به عنوان مجازاتی برای دزدیدن یک تکه کند. ماتیلدا دانش‌آموزان را در تشویق بروس به سمت موفقیت هدایت می‌کند و ترانچبول به همه آنها پنج ساعت بازداشت می‌دهد. ماتیلدا متوجه می‌شود که پدرش به خاطر معاملات غیرقانونی‌اش توسط اف‌بی‌آی تحت نظر است. والدین او هشدار او را باور نمی کنند، زیرا زینیا با دو عاملی که به عنوان فروشنده قایق های تندرو ظاهر می شوند، معاشقه می کند.

دانلود  Matilda 1996 – دانلود فیلم

فیلم Matilda 1996 از قدرت تله‌کینتیک خود استفاده می‌کند و ماموران FBI را ناکام می‌گذارد تا برای هری وقت بخرند تا به هوش بیاید. او برای بازیابی عروسکی از دوران کودکی خانم هانی به خانه ترانچبول باز می گردد و سعی می کند ترانچبول را با استفاده از قدرت خود به عنوان روح انتقام جو مگنوس به زور از خانه بیرون کند. ترانچبول نوار مویی را پیدا می کند که ماتیلدا به طور تصادفی پشت سر گذاشته است. روز بعد، ماتیلدا عروسک را به خانم هانی برمی گرداند و قدرت های خود را برای او آشکار می کند. ترانچبول از کلاس بازدید می کند تا ماتیلدا را وادار به اعتراف کند. خانم هانی راز خود را برای کلاس فاش می کند و ماتیلدا که دوباره به عنوان روح انتقام جوی مگنوس ظاهر می شود، پیامی را روی تخته سیاه می نویسد. این پیام ترانچبول را به قتل او متهم می کند و از ترانچبول می خواهد که خانه و پول خانم هانی را پس بدهد و شهر را ترک کند. ترانچبول با عصبانیت به دانش آموزان حمله می کند، اما ماتیلدا از آنها محافظت می کند و آنها ترانچبول را مجبور می کنند بیرون بروند.

دانلود ماتیلدا ۱۹۹۶ خانم هانی به خانه اش برمی گردد. هری، زینیا و مایکل می آیند تا ماتیلدا را بگیرند و به گوام فرار کنند تا از اف بی آی و پلیس فرار کنند. ماتیلدا از رفتن امتناع می کند و می گوید که ترجیح می دهد توسط هانی به فرزندی پذیرفته شود. والدین او مدارک فرزندخواندگی را امضا می کنند و ماتیلدا با هانی که مدیر سالن کرانچم می شود با خوشحالی زندگی می کند.

 فیلم Matilda 1996 – دانلود فیلم

فیلم ماتیلدا ۱۹۹۶ در Rotten Tomatoes، ماتیلدا بر اساس ۲۵ بررسی، با میانگین امتیاز ۷.۶/۱۰، دارای ۹۲ درصد تاییدیه است. در اجماع انتقادی این وب‌سایت آمده است: «نسخه ماتیلدا به کارگردانی دنی دویتو عجیب، جذاب است و در حالی که فیلم از رولد دال متفاوت است، با این وجود روح کتاب را تسخیر می‌کند.» در متاکریتیک، این فیلم بر اساس نقدهای ۲۱ منتقد، امتیاز ۷۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم نمره “B+” در مقیاس A تا F دادند. کارولین وستبروک در نوشتن برای Empire به فیلم امتیاز سه ستاره داد و کارگردانی هوشمندانه DeVito را تحسین کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn