تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 13:34
کد خبر : 226190

دانلود زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 فیلم بانوی ما ترکی یک فیلم درام ایتالیایی است.

دانلود زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 فیلم بانوی ما ترکی یک فیلم درام ایتالیایی است. این اولین فیلم بلند کارملو بنه است و بر اساس نمایشنامه ای از همان بن ساخته شده است. این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره فیلم ونیز در سال ۱۹۶۸ شد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 یک مرد (کارملو بنه) نمی‌تواند تحمل کند که بخشی از جامعه‌ای باشد که در آن زندگی می‌کند. او خود را یک “جنگ” می‌داند و بنابراین فلسفه خود را ابداع می‌کند که شامل نابودی راه‌های سرزمین مادری‌اش آپولیا است، جایی که همه ساکنان آن هستند. متعهد به مذهب کاتولیک با این حال، مرد نمی تواند اعتقاد زائران سالنتو را از بین ببرد، زیرا یک زن مانع او می شود. او یک “سانتا مارگریتا” ناشناخته است که سعی می کند مرد را از آنچه فلسفه عجیب و غیرممکن می داند دور کند. صحنه‌های متوالی فیلم موقعیت‌های رویایی مختلفی را نشان می‌دهد که در آن دو قهرمان داستان سعی می‌کنند یکدیگر را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. پس از گفتگوی کفرآمیز بین راهبان، مرد تمام فلسفه خود را در یک ساختمان موری گنجاند. در واقع، به نظر می رسد که این صحنه قتل عام ۸۰۰ شهید معروف اوترانتو بوده است، کسانی که شکاکان آنها را مرگ مطلق مسیحیت می دانند.

زیرنویس فیلم Nostra signora dei turchi 1968 - بلو سابتایتل

زیرنویس Nostra signora dei turchi 1968 مردی که لباس شوالیه قرون وسطایی بر تن دارد، سعی می کند از ماجراجویی های عاشقانه با یک خدمتکار لذت ببرد، اما به طور کامل شکست می خورد. در واقع به نظر می رسد بخشی از وجود او به چیزی مقدس بسته شده است که نمی تواند بایستد. زن داستان به او گفته است که می‌خواهد او را از فلسفه خودش نجات دهد، اما مرد همیشه قبول نکرده است. حالا که مرد مصمم است فلسفه خود را تغییر دهد و از بین ببرد، متوجه می شود که دیگر خیلی دیر شده است. سانتا مارگریتا، در کاخ معروف مورها، دیگر حاضر نیست مردی را که ضربه خورده و بدون خوشحالی می میرد، ببخشد و تبدیل کند.

زیرنویس Nostra signora dei turchi 1968 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم بانوی ما ترکی ۱۹۶۸ این فیلم به عنوان بخشی از یک فیلم گذشته نگر “Questi fantasmi: Cinema italiano ritrovato” در شصت و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn