تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 20:11
کد خبر : 233398

فیلم یک و تنها

دانلود زیرنویس فیلم One and Only 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم One and Only 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم One and Only 2023 فیلم یک و تنها یک فیلم کمدی الهام‌بخش چینی...

دانلود زیرنویس فیلم One and Only 2023 فیلم یک و تنها یک فیلم کمدی الهام‌بخش چینی به کارگردانی و نویسندگی مشترک دونگ چنگ‌پنگ است. داستان یک رقصنده کهنه کار هیپ هاپ و یک رقصنده جوان است که رویای تبدیل شدن به یک بریک دانسر حرفه ای را دارند. این فیلم در تاریخ ۲۸ جولای اکران شد و فیلم پایانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای بود.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم One and Only 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم One and Only 2023 داستان حول محور دینگ لی (با بازی هوانگ بو)، که با چن شو (با بازی وانگ ییبو)، رقصنده جوانی که عاشق رویاهایش است و صادقانه دنبال می کند، ملاقات می کند. چن شو توسط دینگ لی دعوت شد تا به گروه رقص خود که متشکل از استادان رقص زیادی با شخصیت های مختلف است بپیوندد. چن شو این فرصت را بسیار گرامی می‌دارد، اما چون منتظر فرصت بازی در طول مسابقات است، متوجه می‌شود که همه چیز آنطور که انتظار می‌رود روان نیست. چن شو در مواجهه با کشش مداوم تعهدات و رویاهای خانوادگی، در آرزوهای اصلی خود محکم است. در حالی که سخت کار می کند تا خانواده اش را تامین کند، او همچنین دائماً به سمت رویای خود که یک بریک دانسر حرفه ای است، حرکت می کند.

زیرنویس فیلم One and Only 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس One and Only 2023 به سفر هیچ کس در تعقیب رویاهایش توجه می کند. چن شو، نوجوانی پرشور، بار خانواده اش را بر دوش می کشد، اما هرگز از دستیابی به رویای خود دست نمی کشد. او بین زندگی و اشتیاق به این سو و آن سو می دود و سعی می کند بین ایمان و واقعیت تعادل برقرار کند و با اراده مصمم خود برای جوانی اش سرود می نویسد.

زیرنویس  One and Only 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم یک و تنها ۲۰۲۳ این فیلم همچنین داستانی از میراث بین نسلی را برای مخاطب تعریف می کند: زمانی که دینگ لی، یک رقصنده خیابانی کهنه کار، با چن شو، یک رقصنده خیابانی جوان ملاقات می کند، سخنان دینگ لی “به کار سخت ادامه دهید و موفق خواهید شد” ایمان جوان را دوباره زنده می کند. و پشتکار و سخت کوشی چن شو نیز آرزوی اولیه این کهنه سرباز سرخورده رقص خیابانی را بازسازی کرده است. دوستی مربیگری و روح تازه متولد شده گروه، قدرتی بی‌نظیر را برای نوجوانی به ارمغان می‌آورد که اعضای گروه را با شور و شوق و بی‌باکی هدایت می‌کند تا با جوانی، ملودی پرشور تابستان را بسازند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn