تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 17:15
کد خبر : 232229

فیلم داستان‌های عشق

دانلود زیرنویس فیلم Premalu 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Premalu 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Premalu 2024 فیلم داستان‌های عشق یک فیلم کمدی عاشقانه هندی به کارگردانی Girish A. D.

دانلود زیرنویس فیلم Premalu 2024 فیلم داستان‌های عشق یک فیلم کمدی عاشقانه هندی به کارگردانی Girish A. D. و تهیه‌کنندگی استودیو باوانا، در شرکت فاهاد فاسیل و دوستان و قهرمان طبقه کارگر است. در این فیلم Naslen K. Gafoor و Mamitha Baiju در نقش‌های اصلی، در کنار سانجیث پراتاپ، شیام موهان، میناکشی راوندران، آخیلا بهارگاوان و آلتاف سلیم بازی می‌کنند، در حالی که متیو توماس در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شود. داستان ساچین، فارغ‌التحصیل از کرالا، است که قصد دارد به بریتانیا نقل مکان کند، اما موفق نمی‌شود و به جای آن به حیدرآباد می‌رود تا دوره‌ای را در GATE بگذراند، جایی که با رینو که عاشقش می‌شود ملاقات می‌کند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Premalu 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Premalu 2024 در آخرین روز دانشگاه، ساچین سرانجام به همکلاسی اش انجلی اعتراف می کند که او را رد می کند. پس از کالج، ساچین قصد دارد برای تحصیلات عالی به انگلستان برود و همه مشکلات را پشت سر بگذارد، اما درخواست ویزای او رد می شود و یک فرصت دیگر برای درخواست پس از شش ماه باقی می ماند.

دانلود زیرنویس فیلم داستان‌های عشق ۲۰۲۴ در همین حال، ساچین بی هدف زندگی خود را می گذراند و به پدرش برای تحویل از نانوایی کمک می کند. در یکی از این زایمان‌ها، ساچین با دوست قدیمی‌اش امل دیویس ملاقات می‌کند و دوستی آنها را دوباره احیا می‌کند. در حالی که ساچین هنوز در فکر این است که چه کاری باید انجام دهد، امل پیشنهاد می کند که با او در یک دوره آموزشی GATE در حیدرآباد بپیوندید، تا زمانی که ساچین بتواند دوباره برای ویزا و همچنین به عنوان پشتیبان در صورت شکست درخواست، درخواست دهد. ساچین با آن موافقت می کند و با امل به حیدرآباد نقل مکان می کند.

زیرنویس فیلم Premalu 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Premalu 2024 با ساچین و امل سرزنش می کند و می خواهد با آنها گفتگو کند. ساچین و امل که هر دو بسیار مست هستند، میکی را از Aadhi بیرون می‌آورند و می‌گویند که رینو نیز او را رد خواهد کرد. برای اثبات اشتباه ساچین و امل، آدهی در حضور همه در مهمانی از رینو می پرسد که آیا او را دوست دارد یا نه، و او با بی حوصلگی پاسخ می دهد “نه” و باعث طعنه و خنده های اسب از سوی ساچین و امل می شود. Aadhi که از این امر تحقیر شده، قول می‌دهد که از ساچین و امل انتقام بگیرد و حزب را ترک می‌کند. ساچین هنوز علاقه ای به صحبت با رینو ندارد و در مهمانی می خوابد.

زیرنویس فیلم داستان‌های عشق ۲۰۲۴ صبح روز بعد امل و ساچین راهی فرودگاه می شوند و رینو نیز به آنها می پیوندد. در مسیر، Aadhi و یارانش به آنها کمین می کنند، اما Reenu با ناتوانی Aadhi با اسپری فلفلی که خود Aadhi به او و سایر کارکنان زن در دفترشان برای دفاع از خود داده بود، ساچین و امل را نجات می دهد. رینو به عشقش به ساچین اعتراف می کند و می گوید: “از این به بعد ما در یک رابطه از راه دور هستیم. ببینیم چطور پیش می رود” و خداحافظی می کند.

زیرنویس  Premalu 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس داستان‌های عشق ۲۰۲۴ نیکیل سباستین از Pinkvilla 4/5 ستاره داد و نوشت: “پرمالو بدون شک بهترین کار Girish AD از زمان Thanneer Mathan Dinangal را نشان می دهد. اگر به دنبال فرار از استرس های زندگی به مدت دو ساعت و نیم و غوطه ور شدن در خنده و لذت هستید، پس دیگر به دنبال آن نباشید – رزرو بلیط برای Premalu بهترین انتخاب است. آناندو سورش از ایندیان اکسپرس ۳.۵/۵ ستاره داد و نوشت: “مشابه تانیر ماتان دینانگال و سوپر شارانیا از Girish AD، این بازیگر ناسلن، مامیتا بایجو به طور موثری از کمدی موقعیتی و مشاهده ای استفاده می کند. با این حال، گیریش تضمین می کند که پرمالو از او جداست. کارهای قبلی».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn