تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 19:29
کد خبر : 223669

فیلم درس های خصوصی

دانلود فیلم Private Lessons 1981 با زیرنویس چسبیده – بلو سابتایتل

دانلود فیلم Private Lessons 1981 با زیرنویس چسبیده – بلو سابتایتل
دانلود فیلم Private Lessons 1981 فیلم درس های خصوصی یک فیلم کمدی آمریکایی محصول 1981 با بازی سیلویا کریستل، هاوارد هسمن، اریک براون و اد بیگلی جونیور است.

دانلود فیلم Private Lessons 1981 فیلم درس های خصوصی یک فیلم کمدی آمریکایی محصول ۱۹۸۱ با بازی سیلویا کریستل، هاوارد هسمن، اریک براون و اد بیگلی جونیور است.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Private Lessons 1981 با زیرنویس چسبیده - بلو سابتایتل

دانلود Private Lessons 1981 فیلیپ “فیلی” فیلمور پسر ۱۵ ساله ماجراجو و پسر یک تاجر ثروتمند در آلبوکرکی است که در تعطیلات تابستانی برای یک سفر طولانی شهر را ترک می کند. مرد جوان تحت مراقبت نیکول مالو، یک خانه دار فرانسوی، و لستر لوئیس، راننده خانواده قرار می گیرد.

نیکول با بازیگوشی فیلی را به خاطر لحن مستمرش به زنان مسخره می‌کند. فیلی که در ابتدا از او ناراحت بود، بعدا شیفته او می شود. وقتی نیکول برای خرید بیرون می رود، یواشکی وارد اتاقش می شود و لباس زیرش را لمس می کند. او اغلب از دوربین دوچشمی خود برای مشاهده او از پنجره ها استفاده می کند، زمانی که در کنار استخر در حال آفتاب گرفتن است عمدا از کنار او می گذرد و با دوچرخه از کنار اتاقش می گذرد. یک شب، پس از دیدن فیلی که به اتاقش نگاه می کند، به او می گوید که بیاید داخل و در کمال شوکه شدن، شروع به درآوردن لباس در مقابل او کرد. با این حال، وقتی یک نیکول کاملا برهنه فیلی را دعوت می کند تا او را لمس کند، برای او خیلی زیاد ثابت می شود. او وحشت می کند و می رود، اما نه قبل از تشکر از او. او داستان را با بهترین دوستش شرمن در میان می گذارد.

دانلود فیلم درس های خصوصی ۱۹۸۱ صبح روز بعد، نیکول از فیلی دعوت می کند تا شبانه به دیدار او برود. پس از یک بازی تنیس با شرمن، فیلی به دنبال نیکول می گردد اما او را در اتاقش پیدا نمی کند. در حین جستجو، او با تعجب او را در وان حمام پدرش پیدا می کند. او از او می خواهد که پشت او را بمالد و سپس از او دعوت می کند تا لباس هایش را در بیاورد و به او در وان حمام بپیوندد. در ابتدا، فیلی مخالفت می کند، اما او به شیرین صحبت کردن با او ادامه می دهد تا اینکه سرانجام تسلیم شد. با این حال، او تصمیم می گیرد تنه شنا بپوشد. وقتی وارد وان شد، شروع به بوسیدن او می کند. وقتی او سعی می کند تنه شنای او را در بیاورد، او اصرار می کند که اول چراغ ها را خاموش کند. او موافقت می کند، اما هنگامی که او را لمس می کند، دوباره وحشت می کند و با عجله بیرون می رود. او عذرخواهی می کند، با شور و اشتیاق او را شب بخیر می بوسد و مستقیماً او را به خوابیدن با او دعوت می کند، بی فایده. بعد از معاشقه عصر روز بعد در یک سینما، آنها به خانه برمی گردند و می بوسند. فیلی که عصبی می‌شود و نمی‌داند در آن موقعیت‌ها چه باید بکند، از او می‌خواهد که با او ازدواج کند. پس از اینکه او بدون علاقه به تصور همسرش واکنش نشان می دهد، او عقب نشینی می کند و می رود. پس از یک روز وقفه، این دو با هم آشتی می کنند و تصمیم می گیرند برای یک قرار عاشقانه به یک رستوران فرانسوی بروند که در آن عشق آنها شکوفا شده است. آنها پس از بازگشت به خانه رابطه دارند.

دانلود Private Lessons 1981 با زیرنویس چسبیده - بلو سابتایتل

 فیلم Private Lessons 1981 نیکول در حین مقاربت وانمود می کند که دچار حمله قلبی شده و می میرد. فیلی وحشت زده از لستر می خواهد که به او کمک کند تا شواهد رابطه اش با نیکول را پنهان کند. لستر می‌داند که نیکول تظاهر می‌کند، اما به فیلی کمک می‌کند باور کند که او واقعاً مرده است. دو مرد او را در باغ عمارت دفن کردند. “جسد” بعداً ناپدید می شود و یک یادداشت به فیلی دستور می دهد که ۱۰۰۰۰ دلار از پدرش بدزدد. در این یادداشت آمده است که اگر این کار را نکند، نقش او در “مرگ” نیکول فاش خواهد شد.

در حقیقت، او یک بیگانه غیرقانونی است و لستر از این راز برای باج‌گیری او برای کمک به او در نقشه‌اش استفاده می‌کند. او کسی بود که به او گفت فیلی را اغوا کند و مرگ او را در حین رابطه جعل کند.

هنگامی که نیکول به فکر فرو می رود، لستر تهدید می کند که او را به عنوان کودک آزاری افشا خواهد کرد. او که واقعاً عاشق فیلی شده است، با این وجود حقیقت را برای او فاش می کند. این دو مربی تنیس او را متقاعد می کنند که به عنوان یک کارآگاه پلیس ظاهر شود و لستر را با سؤالاتی در مورد ناپدید شدن نیکول بترسانند. لستر وحشت می کند اما قبل از اینکه بتواند از کشور فرار کند با پول گرفتار می شود. نیکول و فیلی پول را به گاوصندوق برمی گردانند، اما تصمیم می گیرند خیانت لستر را افشا نکنند. به نوبه خود، او با اکراه تصمیم می گیرد که وضعیت غیرقانونی خارجی نیکول و اقدامات کودک آزاری او را فاش نکند. در نتیجه شغل خود را حفظ می کند.

دانلود درس های خصوصی ۱۹۸۱ نیکول می ترسد که پدر فیلی سرانجام رابطه آنها را کشف کند و تصمیم می گیرد که آنجا را ترک کند. قبل از این کار، او و فیلی برای آخرین بار عاشق هم می شوند. وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد، فیلی به دبیرستان باز می گردد و بلافاصله با خانم فیپس، یکی از معلمانش قرار می گذارد.

فیلم Private Lessons 1981 با زیرنویس چسبیده - بلو سابتایتل

فیلم درس های خصوصی ۱۹۸۱ دن گرینبرگ فیلمنامه فیلم را نوشت که از رمان فیلی در سال ۱۹۶۹ خودش اقتباس کرد. آر. بن افرایم، تهیه کننده، تعدادی فیلم خصوصی دیگر را در دهه آینده تولید خواهد کرد، از جمله مدرسه خصوصی در سال ۱۹۸۳ (که حضور کوتاهی از کریستل دارد)، و دو دنباله نامعلوم برای درس های خصوصی در سال های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۴. .

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn