تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 16:45
کد خبر : 233617

فیلم رپچر

دانلود زیرنویس فیلم Rapture 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Rapture 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Rapture 2023 فیلم رپچر یک فیلم درام به نویسندگی و کارگردانی آیریس کالتنبک در اولین کارگردانی بلند خود است.

دانلود زیرنویس فیلم Rapture 2023 فیلم رپچر یک فیلم درام به نویسندگی و کارگردانی آیریس کالتنبک در اولین کارگردانی بلند خود است. در این فیلم حفسیه هرزی نقش یک ماما را بازی می کند که فرزند تازه متولد شده بهترین دوستش را به عنوان فرزند خود از دست می دهد. این فیلم در ۲۰ مه ۲۰۲۳ در بخش هفته منتقدان در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شد و جایزه SACD را از آن خود کرد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Rapture 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Rapture 2023 لیدیا یک ماما جوان است. در حالی که او از موفقیت های حرفه ای برخوردار بوده است، در زندگی خصوصی خود کمتر خوش شانس است: یکی دیگر از روابط او شکسته شده است. در همان زمان، لیدیا متوجه می شود که بهترین دوستش سالومه باردار است. او در دوران بارداری از دوستش حمایت می کند و وظیفه زایمان نوزاد را بر عهده دارد. مدت کوتاهی پس از تولد، لیدیا در حال گذراندن زمان تنهایی با کودک سالومه است که با میلو برخورد می کند، که پس از جدایی اش یک شب با او صحبت می کرد. او فرزند سالومه را به عنوان فرزند خود از دست می دهد و به میلو می گوید که او پدر بیولوژیکی است. ابتدا میلو مشکوک است، اما سپس نقش جدید خود را به عنوان پدر پذیرفته است. لیدیا سخت کار می کند تا این دروغ را حفظ کند.

دانلود زیرنویس فیلم رپچر ۲۰۲۳ اولین فیلم سینمایی ایریس کالتنبک کارگردان فرانسوی است که فیلمنامه آن را نیز نوشته است. هافسیا هرزی برای نقش اصلی لیدیا انتخاب شد. بازیگران با اضافه شدن الکسیس ماننتی، نینا موریس و یونس بوسیف تکمیل شدند. فیلمبرداری در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲ آغاز شد و در مناطق ایل-دو-فرانس و نرماندی انجام شد. فیلمبرداری شش هفته ای با مارین آتلان به عنوان مدیر فیلمبرداری در ۲۵ نوامبر به پایان رسید. ویراستارها سوزانا پدرو و پیر دشان بودند.

زیرنویس فیلم Rapture 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Rapture 2023 تهیه کنندگان فیلم آلیس بلوخ (ماریان پروداکشنز) و تیری دو کلرمون-تونر (MACT Productions) بودند و JPG Films در تولید مشترک بودند. توسط Canal+ و Ciné+ پیش خرید شده بود. این پروژه توسط مناطق ایل-دو-فرانس و نرماندی، Cineventure Sofica و صندوق BNP Paribas Pictures حمایت مالی شد.

زیرنویس فیلم رپچر ۲۰۲۳ این فیلم برای نمایش در بخش هفته منتقدان در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد، جایی که اولین نمایش جهانی خود را در ۲۰ مه ۲۰۲۳ داشت. این فیلم در ۱۱ اکتبر ۲۰۲۳ توسط Diaphana Distribution در فرانسه اکران شد. فروش بین المللی توسط Be for Films انجام می شود.

زیرنویس  Rapture 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس رپچر ۲۰۲۳ در وب سایت فرانسوی AlloCiné بر اساس ۳۰ بررسی، میانگین امتیاز ۳.۹ از ۵ ستاره را دریافت کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn