تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 20:09
کد خبر : 226147

فیلم کوتوله قرمز: سرزمین موعود

دانلود زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 فیلم کوتوله قرمز: سرزمین موعود یک برنامه تلویزیونی کمدی علمی-تخیلی...

دانلود زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 فیلم کوتوله قرمز: سرزمین موعود یک برنامه تلویزیونی کمدی علمی-تخیلی بریتانیایی محصول ۲۰۲۰ و سیزدهمین قسمت سیتکام علمی-تخیلی بریتانیا، کوتوله سرخ است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 ناوگانی از کشتی‌های جنگی تحت فرمان ظالمانه رودون، رهبر گربه‌های وحشی بی‌رحم که قسم خورده است همه گربه‌هایی را که به جز او پرستش می‌کنند، از بین ببرد. قرار است سه روحانی گربه به خاطر این جنایت اعدام شوند اما موفق به فرار می شوند. آنها یک شاتل را می دزدند و مسیری را برای “محل تولد” خود تعیین می کنند تا خدای خود را پیدا کنند. در همین حال، لیستر هفته ها را در مناطقی از کشتی گذرانده است که از زمان خروج از سکون، آنها را بررسی نکرده است، از جمله محل های باری که در میان چیزهای دیگر، دیسک راه اندازی مجدد را برای هالی، رایانه کشتی که سال ها قبل گم شده بود، پیدا می کند. با راه‌اندازی آن، آنها متوجه می‌شوند که هالی از فایل راه‌اندازی اصلی خود بازیابی شده است و نمی‌تواند خدمه را تشخیص دهد. هالی پس از کشف اینکه کشتی کاملاً رها شده است و هیچ هدف لجستیکی ندارد، دستورات از پیش برنامه ریزی شده خود را دنبال می کند تا با نابود کردن کشتی، آن را از بین ببرد. لیستر، کرایتن، ریمر و گربه که نمی توانند او را متقاعد کنند، همه در استارباگ فرار می کنند تا یک کشتی جدید پیدا کنند.

دانلود زیرنویس فیلم کوتوله قرمز: سرزمین موعود ۲۰۲۰ آنها در نهایت به کشتی‌ای به نام ستاره آهنی برخورد می‌کنند، کشتی متروکه‌ای مجهز به فناوری بسیار برتر از کوتوله قرمز. آنها فوراً شکل جدیدی از فناوری نمایش هولوگراماتیک به نام «نور الماس» را کشف کردند که قدرتمندتر از «نور سخت» است و به هولوگرام‌ها توانایی‌هایی شبیه به ابرقهرمانان می‌دهد و پیش‌بینی‌های نور سخت را با پیش‌بینی‌های نور ملایم ادغام می‌کند. ریمر با تصمیم به نادیده گرفتن تمام اقدامات احتیاطی ایمنی، برنامه خودش را به Diamond Light تبدیل می کند که به او قدرت های شگفت انگیزی می دهد و نام ابرقهرمانی خود را به عنوان “نور توانا” انتخاب می کند، اما پس از چند دقیقه خاموش می شود. او متوجه می‌شود که با استفاده بی‌احتیاطی از این فناوری قبل از اجرای آزمایش‌های ایمنی، باتری Light Bee خود را که اکنون فقط چند دقیقه انرژی دارد، از بین برده است و بنابراین تنها در صورتی می‌تواند وجود داشته باشد که به منبع تغذیه برق وصل شود. با کاوش بیشتر در کشتی، آنها به سه روحانی گربه برخورد می کنند که فورا لیستر را به عنوان خدای خود می شناسند. لیستر سعی می کند همه چیز را درست کند، اما کرایتن توصیه می کند که این کار را نکنید زیرا ایمان آنها تنها چیزی است که دارند. روحانیون فاش می کنند که از رودون که به دنبال آنهاست و سنگ آنوبیس، سنگی عرفانی که قدرت زیادی دارد، گریخته اند. با این حال، Kryten به سرعت تشخیص می دهد که این سنگ در واقع سرگین صیقلی سوسک است.

زیرنویس فیلم Red Dwarf: The Promised Land 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس Red Dwarf: The Promised Land 2020 رودون می رسد تا سنگ آنوبیس را ببرد و به سرعت به کشتی جنگی خود برمی گردد، جایی که دستور شلیک ستاره آهنین را می دهد. کوتوله‌ها و سه روحانی همگی به استارباگ فرار می‌کنند و قبل از نابودی ستاره آهنی، آن‌ها را ترک می‌کنند، اما آسیب‌های وارد شده توسط زباله‌ها باعث می‌شود که آنها بر روی یک ماه بیابانی سقوط کنند. کشتی رودون به آنها می رسد و آنها را تعقیب می کند و آنها را مجبور می کند در طوفان شن پنهان شوند و در نهایت در زیر زمین به دام افتاده اند. در جستجوی کمک، ریمر، که به یک محیط کم انرژی سیاه و سفید تبدیل شده است، با هالی تماس می گیرد و او را متقاعد می کند که آخرین فایل های پشتیبان ذخیره شده اصلی هالی را در سیستم خود آپلود کند، بنابراین خاطرات و رایانه قبلی خود را بازیابی می کند. شخصیت پیر در تلاش برای کمک به آنها، هالی یک اژدر معدنی را به فضا پرتاب می کند که کل ماه را نابود می کند و استارباگ را در موج شوک پرتاب می کند. با جمع شدن مجدد در Red Dwarf، آنها متوجه می شوند که رودون و خدمه اش در کشتی هستند، و آمده اند تا سنگ آنوبیس را بازگردانند، زیرا آن را بی ارزش می دانند. قبل از رفتن، او بمبی را روی رد کوتوله می گذارد تا همه آنها را بکشد.

زیرنویس فیلم کوتوله قرمز: سرزمین موعود ۲۰۲۰ لیستر متوجه می شود که پوسته سرگین سوسک سنگ آنوبیس یک لایه بالایی است و آن را جدا می کند تا سنگ واقعی را که منبعی از قدرت بسیار زیاد است، آشکار کند. انتقال این قدرت به ریمر شکل نور الماس او را دوباره درگیر می کند و ریمر با چند ثانیه باقی مانده، بمب را به فضا می برد تا بی ضرر منفجر شود. لیستر سپس حمله‌ای را علیه رودون انجام می‌دهد، جایی که او و ریمر یک نشانگر لیزری را به سمت رودون می‌سازند تا افراد خودش به او حمله کنند و باعث می‌شود کشتی‌اش کنترل را از دست بدهد و به یک سیارک برخورد کند و آن و همه روی آن را نابود کند. به دنبال راه اندازی مجدد کرایتن، که به عنوان منبع تغذیه ریمر خدمت می کرده است، متوجه می شوند که سیستم او قفل شده است و او نمی تواند دوباره شارژ شود. برای نجات کرایتن، ریمر از قدرت های فوق العاده خود چشم پوشی می کند و از سنگ آنوبیس برای بازگرداندن کرایتن به زندگی استفاده می کند. کوتوله‌ها روحانیون را به ناوگان گربه‌ها باز می‌گردانند، جایی که از لیستر برای نشان دادن افسانه واقعی که باید دنبال کنند تشکر می‌کنند و نشان می‌دهند که اکنون ریمر را به عنوان یک خدا می‌پرستند. مسیر کشتی ها از هم جدا می شود و کوتوله ها به خانه بازمی گردند.

زیرنویس Red Dwarf: The Promised Land 2020 - بلو سابتایتل

زیرنویس کوتوله قرمز: سرزمین موعود ۲۰۲۰ تاریخ انتشار غیر مشخص آوریل برای این ویژه توسط Radio Times در ۱۱ مارس ۲۰۲۰ تعیین شد. تاریخ انتشار رسمی ۹ آوریل ۲۰۲۰ بعداً به عنوان بخشی از انتشار تریلر رسمی ویژه در ۲۰ مارس ۲۰۲۰ اعلام شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn