تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 16:47
کد خبر : 232219

فیلم دزدیده شده

دانلود فیلم Stolen 2024 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Stolen 2024 – دانلود فیلم
دانلود زیرنویس فیلم Stolen 2024 فیلم دزدیده شده یک فیلم درام سوئدی به کارگردانی Elle Márjá Eira است.

دانلود فیلم Stolen 2024 فیلم دزدیده شده یک فیلم درام سوئدی به کارگردانی Elle Márjá Eira است که در اولین کارگردانی بلندش، بر اساس رمانی به همین نام اثر Ann-Helén Laestadius در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. در نتفلیکس در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ منتشر شد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Stolen 2024 - بلو سابتایتل

 فیلم Stolen 2024 السا نه ساله، یک دختر سامی، شاهد شکار گوزن شمالی خود است و در سکوت ترسیده است. ده سال بعد، او قسم خورد که از شکارچی متخلف انتقام بگیرد.

 فیلم دزدیده شده ۲۰۲۴ کارگردان Elle Márjá Eira خود سامی است و در Kautokeino بزرگ شده است. الین کریستینا اوسکال بازیگر نیز سامی است و در سالتدال، نوردلند بزرگ شده است. اوسکال در طول سال های تحصیلش تنها دانش آموز سامی کلاس خود بود. ایرا اظهار داشت که انتخاب بازیگران سامی مهم است، زیرا آنها با گله داری گوزن شمالی و همچنین مبارزاتی که جامعه سامی با آن مواجه است آشنا هستند.

زیرنویس فیلم Stolen 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Stolen 2024 فیلمبرداری در Sápmi – به ویژه Vittangi و Övre Soppero در شهرستان Norrbotten، سوئد – در اوایل سال ۲۰۲۳ انجام شد.

 دزدیده شده ۲۰۲۴ قبل از نمایش، نتفلیکس تصاویر تبلیغاتی را در ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ منتشر کرد. دو تیزر تریلر به ترتیب در ۱۹ مارس ۲۰۲۴ و ۵ آوریل ۲۰۲۴ منتشر شد.

زیرنویس Stolen 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس دزدیده شده ۲۰۲۴ هلنا لیندبلاد از Dagens Nyheter سه ستاره از پنج ستاره را به فیلم داد و نوشت که در برخی مواقع، فیلم به طور غیرضروری به منبع اصلی منحرف می‌شود و «سرسخت» و «سفتی» می‌شود. او فیلم‌برداری کن آره بونگو را تحسین کرد و نوشت که فیلم دارای «محیط جذابی برای داستانی است که، هرچند به صراحت، شکوه گله‌داری گوزن‌های شمالی را بیان می‌کند و تا چه حد قوی – البته، به دور از پوشش همه‌گان – مشخصه فرهنگ و هویت سامی است. ” لارس بولین از Västerbottens-Kuriren نیز سه ستاره از پنج ستاره را به فیلم داد و آن را “عالی” خواند و طراحی صحنه و فیلمبرداری آن را ستود. Karolina Fjellborg از Aftonbladet نوشت: «دزدیده شده متقاعد می‌شود و لمس می‌شود، و نگاه کردن به آن بسیار زیباست، اگرچه برخی از جنبه‌های داستان به نظر توسعه نیافته است».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn