تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 16:24
کد خبر : 232317

فیلم وزارت جنگ غیرقانونی

دانلود زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 فیلم وزارت جنگ غیرقانونی یک فیلم کمدی اکشن جاسوسی...

دانلود زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 فیلم وزارت جنگ غیرقانونی یک فیلم کمدی اکشن جاسوسی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی مشترک گای ریچی است که بر اساس کتاب سال ۲۰۱۴ جنگجویان مخفی چرچیل: داستان واقعی انفجاری نیروهای ویژه مستاصل از جنگ جهانی دوم اثر دیمین لوئیس ساخته شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 این فیلم حول محور «عملیات ویژه اجرایی» می‌چرخد، یک سازمان مخفی بریتانیایی که در سال ۱۹۴۰ توسط نخست‌وزیر وینستون چرچیل برای انجام عملیات‌های جاسوسی و خرابکاری در اروپای تحت اشغال نازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم تشکیل شد. این عملیات، که از تاکتیک‌های غیر متعارف استفاده می‌کرد، کمک قابل توجهی به پیروزی متفقین بر آلمان نازی کرد و پیشروی عملیات‌های سیاه امروزی و جنگ‌های نامنظم بود.

دانلود زیرنویس فیلم وزارت جنگ غیرقانونی ۲۰۲۴ پارامونت پیکچرز در سال ۲۰۱۵ حقوق کتاب دیمین لوئیس را به نام وزارت جنگ غیر جنتلمنی: چگونه جنگجویان مخفی چرچیل اروپا را آتش زدند و عملیات سیاه مدرن را به دنیا آوردند به دست آورد. گای ریچی برای کارگردانی این پروژه در فوریه ۲۰۲۱ با فیلمنامه ای از آرش عامل قرارداد امضا کرد. ، با جری بروکهایمر تهیه کننده این فیلم است. در اکتبر ۲۰۲۲، هنری کاویل و ایزا گونزالس قرار بود به ایفای نقش بپردازند، در حالی که پارامونت دیگر درگیر آن نبود و بلک بیر بین المللی اکنون فروش این پروژه را انجام می دهد. در فوریه ۲۰۲۳، بازیگران دیگری شامل آلن ریچسون، هنری گلدینگ، الکس پتیفر و کری الوز اعلام شد.

زیرنویس فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 روز شروع فیلمبرداری، اعلام شد که Lionsgate حقوق پخش فیلم را در ایالات متحده به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۴ اکران گسترده ای داشته باشد و منتخب حقوق توزیع بین المللی به Amazon Prime Video فروخته شده است.

زیرنویس فیلم وزارت جنگ غیرقانونی ۲۰۲۴ اولین نمایش خود را در ۱۳ آوریل ۲۰۲۴ در نیویورک انجام داد و قرار است در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ توسط Lionsgate در ایالات متحده منتشر شود.

زیرنویس  The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس وزارت جنگ غیرقانونی ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۷۸ درصد از ۲۷ منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۳۰/۱۰ مثبت هستند. متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۱۱ منتقد، امتیاز ۵۵ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn