تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 19:53
کد خبر : 233461

فیلم توگو

دانلود فیلم togo 2019 – دانلود فیلم

دانلود فیلم togo 2019 – دانلود فیلم
دانلود فیلم togo 2019 فیلم توگو یک فیلم ماجراجویی تاریخی آمریکایی به کارگردانی اریکسون کور و تهیه‌کنندگی والت دیزنی پیکچرز است.

دانلود فیلم togo 2019 فیلم توگو یک فیلم ماجراجویی تاریخی آمریکایی به کارگردانی اریکسون کور و تهیه‌کنندگی والت دیزنی پیکچرز است. تمرکز این فیلم بر روی لئونارد سپالا و سگ سورتمه‌اش در سال ۱۹۲۵ است تا سرم آنتی‌توکسین دیفتری را طی یک اپیدمی دیفتری در شرایط سخت انتقال دهند. در این فیلم ویلم دفو، جولیان نیکلسون، کریستوفر هیردال، مایکل گاستون، مایکل مک الهاتون، جیمی مک شین، مایکل گرییز، توربیورن هار، شان بنسون و نیکولای نیکولایف به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ در دیزنی + منتشر شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم togo 2019 - دانلود فیلم

دانلود togo 2019 در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۵، اعلام شد که والت دیزنی پیکچرز در حال ساخت فیلمی درباره سرم ۱۹۲۵ به نوم است که بر روی سگ سورتمه توگو و صاحبش لئونارد سپالا تمرکز دارد. قرار بود فیلمنامه توسط تام فلین نوشته شود و جسیکا ویرتو و لویی پرووست برای دیزنی نظارت بر تولید آن داشته باشند.

دانلود فیلم توگو ۲۰۱۹ در ۱۶ مه ۲۰۱۸، اعلام شد که اریکسون کور کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت، کیم زوبیک به عنوان تهیه کننده کار خواهد کرد و این فیلم برای اولین بار در دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. علاوه بر این، همچنین اعلام شد که ویلم دافو در نقش لئونارد سپالا، مالک توگو در این فیلم بازی خواهد کرد. در ۱۰ دسامبر ۲۰۱۸، گزارش شد که توربیورن هار به بازیگران فیلم پیوسته است.

دانلود  togo 2019 - دانلود فیلم

فیلم togo 2019 فیلم، در بیشتر موارد، به داستان لئونارد سپالا و توگو وفادار می ماند. دو تا از لحظه‌های «سینماتیک‌تر» فیلم که به‌طور قابل‌توجهی در زندگی صادق بودند عبارتند از فرار توگو از صاحب دومش با پریدن از پنجره شیشه‌ای و توگو با استفاده از قدرت خود برای بیرون کشیدن سورتمه سپالا از نورتون ساوند.

دانلود توگو ۲۰۱۹ با این حال، این فیلم، سیگرید، دختر سپالا و کنستانس را که در میان بسیاری از کودکانی بود که در معرض خطر ابتلا به دیفتری قرار داشتند، کنار گذاشت. واکنش سپالا به دریافت اعتبار توسط بالتو نشان داده نمی شود، اگرچه کنستانس نشان می دهد که از این خبر نسبتاً آزرده خاطر است.

 فیلم togo 2019 - دانلود فیلم

فیلم توگو ۲۰۱۹ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۴۰ نقد، دارای ۹۲ درصد محبوبیت و میانگین امتیاز ۷.۵۰/۱۰ است. در اجماع انتقادی این وب سایت آمده است: «توگو داستانی دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز که از ستاره‌هایش (مانند سگ‌ها و انسان‌ها) بهره می‌برد، داستانی جاودانه و به خوبی روایت شده است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۸ منتقد، میانگین وزنی ۷۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn