تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 10:37
کد خبر : 217388

دانلود زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 زیرنویس فیلم خفه کننده بوستون یک فیلم درام تاریخی و جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین است. این فیلم بر اساس داستان واقعی خفه کننده بوستون است که در دهه ۱۹۶۰ ۱۳ زن را در بوستون کشت. در این فیلم کایرا نایتلی در نقش

دانلود زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 زیرنویس فیلم خفه کننده بوستون یک فیلم درام تاریخی و جنایی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین است. این فیلم بر اساس داستان واقعی خفه کننده بوستون است که در دهه ۱۹۶۰ ۱۳ زن را در بوستون کشت. در این فیلم کایرا نایتلی در نقش لورتا مک لافلین، گزارشگری که داستان را برای Boston Record American منتشر کرد، بازی می کند. کری کون، الساندرو نیوولا، کریس کوپر، دیوید دستمالچیان و مورگان اسپکتور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلمبرداری در بوستون بزرگ از دسامبر ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ انجام شد. این فیلم در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ توسط Hulu منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 لورتا مک لافلین گزارشگری بود که داستان خفه کننده بوستون را منتشر کرد. مک لافلین همراه با خبرنگار ژان کول، جنسیت گرایی آن دوران را به چالش کشید و داستان را با خطر شخصی دنبال کرد و فسادی را کشف کرد که هویت خفه کننده را زیر سوال می برد.

دانلود زیرنویس فیلم خفه کننده بوستون ۲۰۲۳ محصول مشترک Scott Free Productions، LuckyChap Entertainment و ۲۰th Century Studios است. این فیلم توسط مت راسکین نوشته و کارگردانی شده و توسط ریدلی اسکات، کوین جی والش، مایکل پروس، تام آکرلی و جوزی مک نامارا تهیه شده است. در ۴ اکتبر ۲۰۲۱، کایرا نایتلی به بازیگران پیوست. در نوامبر ۲۰۲۱ کری کون، الساندرو نیوولا، کریس کوپر و دیوید دستمالچیان به بازیگران اضافه شدند. رابرت جان بورک و مورگان اسپکتور در اوایل سال ۲۰۲۲ بازی خواهند کرد.

زیرنویس فیلم Boston Strangler 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Boston Strangler 2023 بن کوچینز به عنوان فیلمبردار فیلم فعالیت می کرد. فیلمبرداری در ۶ دسامبر ۲۰۲۱ آغاز شد. خانه ای در بلمونت، ماساچوست، در محل خانه خبرنگار لورتا مک لافلین قرار داشت. در همان روز، مدرسه ابتدایی وین بروک برای فیلمبرداری واحد دوم به اداره پلیس کمبریج تبدیل شد. برای حضور در این فیلم ۵۰۰۰ دلار به مدرسه پرداخت شد. چندین مسیر خصوصی در جاده‌های استاتلر و واترهاوس برای پارک وسایل نقلیه دهه ۱۹۶۰ اجاره شد. برای دو روز بعد، فیلمبرداری در جنوب پایان انجام شد. صحنه ها در خیابان دوایت بین خیابان ترمونت و خیابان شوموت فیلمبرداری شد.

زیرنویس فیلم خفه کننده بوستون ۲۰۲۳ در ۹ دسامبر، موسسه فناوری بنجامین فرانکلین به طور موقت به مقر پلیس فیلم تبدیل شد. بین ۲۶ ژانویه و ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲، مدرسه ابتدایی جوزفین ام فاستر سابق در Braintree به عنوان مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. فیلمبرداری همچنین در Jamaica Plain، Lowell، Lynn، Malden، Roxbury و Wellesley، ماساچوست انجام شد. به دلیل همه گیری کووید-۱۹ چندین روش بهداشتی باید رعایت می شد. کل خدمه سه بار در هفته تا پایان تولید واکسینه و آزمایش ویروس شدند. فیلمبرداری در مارس ۲۰۲۲ به پایان رسید. در طی مراحل پس از تولید، پل لئونارد-مورگان قطعه موسیقی را ساخت.

زیرنویس Boston Strangler 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس خفه کننده بوستون ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۶۳ درصد از ۷۹ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۳/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «خفه‌کننده بوستون آنطور که باید جذاب نیست، اما داستان ارزشمند و بازیگران قوی اغلب جبران‌کننده کافی هستند.» متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۲۶ منتقد، امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn