تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 12:12
کد خبر : 230952

دانلود زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 یک فیلم درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی جاناتان گلیزر است که...

دانلود زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 یک فیلم درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی جاناتان گلیزر است که بر اساس رمانی از مارتین آمیس در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. این محصول مشترک بریتانیا و لهستان بود. کریستین فریدل و ساندرا هولر در نقش فرمانده نازی آلمانی رودلف هوس و همسرش هدویگ بازی می‌کنند و آنها را دنبال می‌کند تا در خانه‌ای جدید درست در کنار اردوگاه کار اجباری آشویتس آلمان، زندگی رویایی را برای خانواده‌شان بسازند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 در سال ۱۹۴۳، رودولف هوس، فرمانده اردوگاه کار اجباری آشویتس، به همراه همسرش هدویگ و پنج فرزندشان در خانه‌ای آرام در کنار اردوگاه زندگی می‌کنند. هوس بچه ها را برای شنا و ماهیگیری بیرون می برد و هدویگ وقت خود را صرف مراقبت از باغ می کند. خدمتکاران کارهای خانه را انجام می دهند و وسایل زندانیان در اختیار خانواده قرار می گیرد. آن سوی دیوار باغ، صدای شلیک گلوله، فریاد و صدای قطار و کوره به گوش می رسد.

هوس طراحی کوره‌سوزی جدید را تأیید می‌کند که به زودی عملیاتی می‌شود. هوس متوجه بقایای انسان در رودخانه می شود. او فرزندانش را از آب بیرون می آورد و یادداشتی برای پرسنل کمپ می فرستد و آنها را به خاطر بی احتیاطی تنبیه می کند. گفته می شود که او با زندانیان در دفتر خود رابطه دارد. در همین حال، یک دختر لهستانی که در آن نزدیکی زندگی می‌کند، هر شب مخفیانه بیرون می‌رود و غذا را در محل کار زندانیان پنهان می‌کند تا آن‌ها پیدا کنند و بخورند.

دانلود زیرنویس فیلم منطقه مورد علاقه ۲۰۲۳ هوس دریافت می کند که او به سمت معاون بازرس همه اردوگاه های کار اجباری ارتقا یافته است و باید به اورانینبورگ در نزدیکی برلین نقل مکان کند. او مخالفت می کند که فایده ای ندارد و چندین روز خبر را از هدویگ مخفی می کند. هدویگ که عمیقاً به خانه آنها وابسته است، از او التماس می کند که مافوقش را متقاعد کند که اجازه دهد او و بچه ها باقی بمانند. درخواست تایید می شود و هوس حرکت می کند. مادر هدویگ می‌آید تا بماند، اما از دیدن و بوی شعله‌های آتش‌سوزی در شب می‌ترسد و می‌رود و یادداشتی از خود به جای می‌گذارد که هدویگ خشمگین پس از خواندن می‌سوزد.

زیرنویس فیلم The Zone of Interest 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Zone of Interest 2023 ماه ها پس از ورود به برلین، هوس برای قدردانی از کار خود، وظیفه رهبری عملیاتی به نام او را بر عهده می گیرد که ۷۰۰۰۰۰ یهودی مجارستانی را به آشویتس منتقل می کند تا کشته شوند. این به او اجازه می دهد تا به آشویتس برگردد و با خانواده اش متحد شود. او به صورت خالی در مهمانی جشن عملیات شرکت می کند و از طریق تلفن به هدویگ اعتراف می کند که وقت خود را در آنجا صرف کرده و به کارآمدترین راه برای گاز دادن به اتاق فکر می کند.

زیرنویس فیلم منطقه مورد علاقه ۲۰۲۳ در حالی که هوس دفتر خود را در برلین ترک می کند و از یک پله پایین می آید، می ایستد و بارها می خوابد و به تاریکی خیره می شود. در حال حاضر، گروهی از سرایداران موزه دولتی آشویتس-بیرکناو را تمیز می کنند. در سال ۱۹۴۳، هوس به طبقه پایین رفت.

زیرنویس The Zone of Interest 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس منطقه مورد علاقه ۲۰۲۳ برای اولین بار با تحسین منتقدان روبرو شد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۹۳ درصد از ۳۰۰ نقد برای فیلم مثبت است، با میانگین امتیاز ۸.۷/۱۰. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «با بررسی بی‌علاقه وجود عادی افرادی که در جنایات هولناک شریک هستند، منطقه مورد علاقه ما را وادار می‌کند تا نگاهی سرد به دنیوی پشت یک وحشیگری نابخشودنی بیندازیم.» در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۵۸ نقد منتقد، میانگین وزنی ۹۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn